8 Eylül 2012 Cumartesi

BLOGUMA HOŞ GELDİNİZ :)

  Herkese merhaba bloguma hoş geldiniz.Ben 89 Kırşehir doğumluyum ve şuanda Ankara'da ikamet ediyorum ama inşallah olursa İstanbul'a yerleşmek istiyorum :) Şuan iş arayışı içerisindeyim ama bir türlü hiçbir şirket görüşme için aramadı :( İş bulmak için torpil lazım oda benim imkanlarım da çok kısa ama umudumu kaybetmiyorum kesinlikle istediğim bir iş bulacağım :) Bu arada mesleğimde İnşaat Mühendisi bir bayan olarak biraz zor olsa da genede çok seviyorum mesleğimi herkese de tavsiye ediyorum.Elim boş durmayı sevmiyorum hep bir şeyler yapmayı bir şeyler üretmeyi seviyorum yaptığım işleri ve yapmak istediklerimi sizlerle paylaşmak ve fikir alışverişinde bulunmak isterim.Şimdiden herkese her şey için teşekkürler hep gülelim :):):):):):):):):):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder